Monday 21 November 2011

TERLALU MENCINTAIMU



Apa yang paling menarik dalam cinta? padahal cinta i2 ssh tuk difahami, mengapa seorang yang kuat blh  lemah coz cinta?mengapa cinta itu blh membunuh? tak ada yang blh melawan cinta dan apa yang diinginkan cinta itu...kcuali ALLAH..y mencipta perasaan cinta itu...





cinta adlh satu misteri n ia adlh satu perasaan y suci..stiap org mmpunyai perasaan ni..coz prasaan 2 mmg lumrah manusia..manusia ingin dicintai n mencintai..di sygi..n menyanyagi...
cme y bezanya adlh cpt atau lmbt prsaan i2 hadir dlm dri mnusia...



Cinta Ini Akan Selalu Untukmu
 saat hati ini berkata
kau lah yg akan menjadi terakhir dihati ini
aku tau ,kau lah segalanya bagiku
kehidupan ku akan terasa hampa ,tanpa kehadiran mu
aku sadar
aku terlalu menyayangimu
aku belum mampu tanpamu
kau sebagian dari hidup ku


    
ketika bersamamu
aku menemukan arti memiliki
aku menemukan sebuah kebahagian
aku menemukan apa yang tak aku temukan diperjalan cintaku
aku mengharapkan kebahagiaan ini selamanya dr dirimu
kerana kau lh y membawa kembali kebahagiaan dlm hidupku
dn kerana kau jua lh y mengubat rasa sakit y ditinggalkan . . .






sayang …
kau harus tahu
cinta ini akan selalu milikmu
selamanya aku selalu milikmu
jgn pernah belajar tuk meninggalkan aku
karena aku 
sgt MENCINTAI mu. . .
 





















No comments:

Post a Comment